جهت پیگیری سفارش ها و مشاهده سفارش های قبلی به پنل کاربری خود وارد شوید.
زمانیکه تولیدکنندگان محصولات، کالایی را تولید میکنند و قصد دارند تا ارزش محصول فوق را به مشتریان خود نمایش دهنده معمولا از لیبل محصول استفاده میکنند. بهعبارت دیگر لیبل محصولات ابزاری برای برقراری ارتباط بین مصرفکننده و برند است. لیبل روی محصول حاوی اطلاعات مهمی از محصول است که مصرفکننده پیش از خرید باید از آن اطلاع داشته باشد، در ادامه به صورت کامل و جامع به بررسی کاربردهای لیبل میپردازیم.
اطلاعات نوشته شده روی بسته محصول معمولا روی لیبل یا برچسب درج شده است، این نوع برچسبهای کالا، اطلاعات مهمی را شامل میشوند که باید به مشتری منتقل شوند. بهتر است بدانید که لیبل هر محصول قسمتی از بستهبندی محصول است.(معمولا بخش مارکتینگ هر مجموعه باید به این مورد دقت زیادی داشته باشد)
بسته بندی هر محصول کاملا با لیبل محصول متفاوت است، بسته بندی محصول در مجموع شامل مارک تجاری، آرم، مواد و غیره است، روی لیبل معمولا اطلاعاتی درج میشود که با استفاده از آن محصول و یا محتویات آن قابل شناسایی باشد، علاوه بر این به صورت مستقیم روی محصول اطلاعاتی نوشته شده است که میتوان آن را جزو کاربردهای لیبل (برچسب) دانست.
لیبل محصول صرفا اطلاعاتی مربوط به محصول نیست، ممکن است متشکل از اطلاعات دیگری همچون مارک، تولیدکننده و توزیعکننده آن کالا باشد. لیبل کالا میتواند به اندازه یک یا دو خط باشد حتی میتواند کل بخش پشت محصول را با اطلاعات را در بربگیرد. برای مثال اگر شامپویی را نگاه کنید بخش پشت آن متشکل از اطلاعاتی همچون محل تولید، مواد اولیه، خدمات مشتری، دستورالعملهای ایمنی و غیره است.
برای چاپ یا نوشتن اطلاعات محصول میتوان از هر مادهایی استفاده کرد، بسیاری از آنها برای محصولات مصرفی روی انواع اتیکتهایی ساخته شده از پلیمر یا کاغذ چاپ میشوند.
هر شرکتی که به فروش محصولی میپردازد به لیبل محصولی که جزولی از تجهیزات فروشگاه است نیاز دارد. که قابلیت شناسایی اقلام را ایجاد میکند و اغلب نخستین نقطه تماس مشتری و محصول ست. پس میتوان گفت کاربرد لیبل محصول قابل توجه است.
عملکرد اصلی برچسب هر محصول این است که اگر حتی اقلام محصول از یک مارک باشند هم متفاوت باشند، با این وجود لیبلها کاراییهایی بیشتری از شناسایی محصول دارند.
یکی از اصلیترین وظایف هرلیبل برندینگ محصول است و برای طراحی و تولید آن زمان زیادی را صرف کنیم. نحوه طراحی، ایجاد و ارائه آن روی کالا میتواند برای شناسایی بیشتر برند و مطلوبیت بیشتر محصول بسیار مهم است.
یکی دیگر از کاربردهای لیبل محصول این است که برای شناسایی محصول است، اما برای ارائه جزئیات مهم همچون اطلاعات موادغذایی، روشهای دفع ایمن، ماندگاری، موادتشکیلدهنده یا هرگونه اطلاعات دیگر به عنوان دستورالعمل لازم است.
در نهایت هر برچسب یا لیبل از عملکردهای متنوعی همچون موارد زیر برخوردار است:
در صورتیکه قصد سفارش انواع لیبل و ریبون را دارید میتوانید با مراجعه به بخش فروشگاه لیبل با ریبون نسبت به اطلاع از قیمت لیبل و خرید لیبل اقدام کنید. و یا با شماره تماس 09387394157 تماس بگیرید.
جمع بندی
کاربرد لیبل محصول، ممکن است سبب فروش بیشتر محصول یا شکست در فروش آن شود، در کنار این موارد باید مقررات دولتها و مسائل حقوقی شرایط قانونی خاصی رعایت شود، زمانیکه شرکتهای تولیدکننده محصول، لیبل محصول را طراحی و سفارش دهند باید همه این موارد را در نظر بگیرند تا در نهایت کاربردهای اصلی لیبل را ترتیب دهند.
پرداخت مطمئن و ایمن
تحویل اکسپرس
کیفیت بالا محصولات
محصولات